Запрошую на онлайн-урок - 11.30. Посилання у групі класу.
2. Ведмежа спекло тістечка. На який многокутник подібне кожне тістечко?
Допоможи ведмедику. Попрацюй усно. Ця фігура має:
Побудуй з сірників або з лічильних паличок такі фігури. Назви їх.
Виконай танцювальну руханку.
Підготуй зошит з математики. Виконай сторінку 7.
Я досліджую світ (українська мова). Тема. Читання текстів з вивченими літерами.
1. Прочитай склади з буквою г.
3. Спробуй прочитати слова.
4. Приготуй Буквар. Передивляючись презентацію, тисни на паузу і виконуй завдання послідовно.
*************************
Розклад уроків на 21 січня
1. ЯДС
2.Українська мова
3. Мистецтво
4.Фізкультура
Я досліджую світ. Тема. Які пам'ятки культури рідного краю ти знаєш?
У кожної людини є велика Батьківщина—країна, де вона
народилася. Наша держава називається Україною. Вона має славну і давню історію,
прекрасну мову і високу культуру.
Святою для кожної людини є земля, де вона зробила
свій перший крок, вимовила перше слово, почула мамину пісню колисанку, а потім
народну пісню, вперше пішла стежкою до школи.
Натисни тут, перейшовши за посиланням, обери урок я досліджую світ.
Українська мова. Тема. Написання великої букви Г, складів, слів з вивченими буквами.
Запрошую на онлайн - урок - 11.00. Посилання у групі класу.
1. Бесіда за матеріалами уроку читання.
Яку букву ми вчилися писати на попередньому уроці? Які звуки вона позначає?
На що ми «перетворювали» рядкову букву г ? У яких малюнках ви її знаходили та наводили?
Роздивіться уважно рядкові букви. У яких із них «сховалася» рядкова буква г?
ш п м р н т
2. Звуко-буквений аналіз слів.
—Прочитайте віршик. Про кого в ньому говориться?
Жили у бабусі
Три веселі гуси.
Один — сірий,
Другий — білий,
Третій в капелюсі.
—Зробіть звуко-буквений аналіз слова гуси на чернетці.
До нас на урок завітали веселі гуси.
Прочитайте, як вони говорять між собою:
Го-го-го!
Га-га-га!
Ге-ге-ге!
Гуси просять вас навчитися красиво писати їх улюблену велику букву записати в зошиті склади і слова з нею. Подивіться на гусака. Де сховалася літера ?
1. Графічний аналіз великої літери Переглянь відео.
А тепер настав час і відпочити.
Підготуй зошит з української мови. Передивляючись презентацію, тисни на паузу і виконуй завдання послідовно.
Мистецтво. Натисни тут Запрошую на онлайн - урок - 11.30. Посилання у групі класу.
Доброго ранку! Рада вітати вас у нашому віртуальному класі. Сьогодні ми більш детально поговоримо про те, що таке Батьківщина та будемо подорожувати містами України.
Я досліджую світ. Тема тижня "Ми - мандрівники". Тема дня "Хто такий мандрівник?"
Доброго ранку! На вас чекають нові відкриття та цікаві завдання.
— Діти, а ви любите подорожувати?
— А навіщо людям узагалі подорожувати?
— А як ви вважаєте, хто такий мандрівник? (Мандрівник — людина, яка здійснює подорож.)
— Подорож — це коли йдеш, їдеш або летиш у якесь нове місце,
щоб побачити нашу землю. Це моря, річки, гори, рівнини, поля, ліси,
де мешкають різні тварини і велике різноманіття рослин. Ми можемо
побачити різні народи, які населяють нашу планету.
— Якими є мандрівники? (Розумними, сміливими, спритними,
хоробрими, відважними, сильними.)
— Але є найголовніша їхня якість — це дружба.
Пропоную відправитися у подорож разом з дослідником Джмеликом.
Джмелику подобається подорожувати, адже так можна на власні очі побачити багато
дивовиж, зробити гарні фотографії, зняти фільм, а потім писати захопливі історії для малят,
публікувати їх у журналі з власними фотографіями.
Першу мандрівку року
Джмелик вирішив розпочати
з подорожі, і не абикуди,
а на Південний полюс!
Розглянь картину.
- Які подарунки роздає Джмелик пінгвінам?
Переглянь презентацію. Спробуй відповісти на питання, які стосуються подорожі Джмелика.
Перед початком роботи трішечки відпочинь.
Українська мова. Тема. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
2. Українська мова. Тема. Написання рядкової букви ж.
1. Розглянь малюнок. Сьогодні ми навчимося писати нову букву, а яку саме, я гадаю ви здогадалися.
2.Спробуй прочитати скоромовку. Спочатку повільно, а потім швидше. Правильно вимовляй всі слова.
3. Виконай фізкультхвилинку разом з героями.
4. А тепер підготуй зошит з української мови. Передивляючись уважно презентацію, тисни на паузу і виконуй завдання послідовно.Зверни увагу! Щоб переглянути правильне написання букви ж, натисни в презентації на саму букву в квадратику на відповідному слайді.
Мистецтво. Тема. Калина - символ українського народу.
Українська мова. Тема. Закріплення вмінь писати букву ша.
1. Пригадай, з якою буквою української абетки ми ознайомилися.
2. Підготуй зошит для роботи.
3. Передивляючись презентацію до теми уроку, тисни на паузу і виконуй завдання послідовно. В тебе все вийде! Але спочатку виконай невеличку вправу для очей.
3. Англійська мова. Працюємо на сайті вчителя - Ольги Володимирівни.
4. ЯДС (українська мова). Тема. Вправи на вимову слів зі звуком ш. Опрацювання тексту "Друзі пізнаються в біді".
1. Виконай підготовчу вправу. Прочитай слова з буквою ша і виконай завдання.
Українська мова. Тема. Звукове значення букви "ша". Опрацювання тексту "Школа"
1. Переглянь перші 2 відео з уроку 25 за посиланнямНатисни тут
2. Виконай вправу для очей.
3. Підготуй Буквар.
4. Передивляючись презентацію, тисни, будь ласка, на паузу і виконуй завдання.
5. Виконай наступні завдання. Впиши пропущені літери замість крапок. З'єднай імена героїв з відповідним малюнком. Прочитай ці імена. Яка буква є в усіх словах?
Я досліджую світ. Тема. Сучасні види техніки. Якими були їх попередники?
1. Переглянь презентацію по темі.
2. Переглянь відео з теми.
Українська мова. Написання рядкової букви в, складів з буквою в.
1. Переглянь відео до уроку.
2. Виконай сторінку в своєму робочому зошиті.
Математика. Тема. Число і цифра 6. Склад числа 6.
1. Переглянь презентацію до уроку.
2. Переглянь відеоролік по темі.
3. Виконай письмово відповідну сторінку в робочому зошиті.
Цифра 6 складається з великого
лівого і малого правого півовалів. Починають писати цифру трохи нижче за
верхній правий кут клітини. У правому верхньому кутку клітини роблять
заокруглення, пишуть великий лівий півовал, торкаються середини нижньої сторони
клітини, ведуть лінію вгору, заокруглюючи її ліворуч, трохи вище за середину
клітинки.
Усе зробили, дякую і дуже радіємо ,що завтра до школи😀😀
ВідповістиВидалити