Дистанційне навчання - 4 клас

Розклад уроків на 27.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Я у світі
Літературне читання. Тема. Закріплюючий урок за розділом "Світ дитинства в літературі. 
1.Ми з вами закінчили останній розділ з літературного читання "Світ дитинства в літературі".
Сподіваюсь, що твори з якими ми ознайомилися тобі сподобалися та багато чому навчили.
2. Пропоную виконати невелику вікторину по розділу.    НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 5043795
Українська мова. Тема. Повторення вивченого про займенник.
1.  Виконай тестові  завдання. Пригадай свої знання по темі " Займенник"
НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 2238299 
Математика . Тема. Повторення ділення іменованих чисел. 
1. Пригадай матеріал по темі "Ділення іменованих чисел". Якщо потрібно повернись до навчальних відео з попередніх уроків.
2. Виконай тестові завдання по темі.    НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 6391718
Я у світі. Тема. Підсумковий урок за рік. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни

Розклад уроків на 26.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Повторение и обобщение изученного материла.
1. Вспомни правило написания безударных гласных в корне. Написание ь и ъ знаков в словах
2. Выполни тесты на повторение.     НАТИСНИ ТУТ - Код доступу -2651909
Природознавство. Тема. Повторення вивченого матеріалу. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни.
Математика. Тема.Знаходження значень виразів на сумісні дії.
1. Виконай тестові завдання на повторення.   НАТИСНИ ТУТ - Код доступу -7943014
Інформатика. Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Пригадай вивчений матеріал по темам, переглянувши невеликі попередні роліки.
2. Переглянь мультфільм "Настуня і комп'ютер"

Розклад уроків на 25.05.2020
1. Літературне читання
2.Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Підсумок за темою "В кожного є співуча пір'їнка"
1. Допрацювати на блозі. Виконати тестову контрольну роботу  - читання вголос (тим, хто ще не виконав)
2. Виконати тестові завдання за розділом "В кожного є співуча пір'їнка" -  НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 9134027
Українська мова. Складання тексту - міркування.
1. Переглянь презентацію до уроку.
2. Пригадай, що таке текст- міркування, його ознаки.
3. Склади і запиши текст- міркування за темою, яка запропонована в презентації. Фото надішли через Вайбер.


Математика. Тема. Повторення. Знаходження значень виразів на сумісні дії. розв'язування задач.
1. Пригадай вивчений матеріал. Виконай тестові завдання з теми.  НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 2665832
Розклад уроків на 22.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. Контрольна робота. Читання вголос. 
1. Прочитай уважно твір "Як я став відмінником"         .НАТИСНИ ТУТ
2. Виконай тестові завдання по тексту. Під час виконання тестових завдань будь чесним, не підглядай у текст. Подумай, пригадай події у тексті, а тільки потім позначай правильну відповідь. Будь уважним!!!               НАТИСНИ ТУТ

Українська мова. Тема. Повторення вивченого про будову слова.
1. Пригадай, що ти знаєш про частини слова.
Математика. Тема. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач на спільну роботу.
1. Пригадай, що ти вже знаєш про іменовані числа. Переглянь навчальне відео.


2. Виконай тестові завдання з теми. 
 НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 9229289 Тест закриється 24 травня о 12.00)
Основи здоров'я. Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Трудове навчання. Тема. Самообслуговування.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни

21 ТРАВНЯ  - Всесвітній день вишѝванки — міжнародне свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Дата проведення — щороку в третій четвер травня (будній день). Свято є самобутнім і самодостатнім, не прив'язане до жодного державного чи релігійного. У цей день кожен охочий може долучитись до свята, одягнувши вишиванку. У 2020 році це свято відзначимо 21 травня.
Останнім часом вишиванка стала своєрідним символом патріотизму і любові до своєї країни. Багато її люблять за стильність і унікальність, адже кожен вишитий на ній візерунок має свій символ і значення.


 2. ПРОПОНУЮ ПЕРЕДИВИТИСЯ НАШ РОЛІК ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ.



Розклад уроків на 21.05.2020
1. Російська мова.
2. Природознавство
3. Літературне читання
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Составление диалогов.
1. Вспомни, что такое диалог? Как при письменном диалоге пишется каждая реплика?
2. Прочитай диалог в упражнении 422. Ответь устно на поставленные вопросы.
3. Д/З - Выполни упражнение 423 письменно  (На выбор)
Природознавство. Тема. Повторення матеріалу по темі "Тіла і речовини"
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Літературне читання. Тема. Підготовка до контрольної роботи. Микола Сингаївський "Дощ із краплі починається"
1. Опрацюй сторінку підручника 192. Прочитай вірш "Дощ із краплі починається"
2. Прослухай вірш.
3. Виконай тестові завдання.  НАТИСНИ ТУТ - Код доступу 7252323 (Тест закриється 24 травня о 12.00)
Мистецтво. Тема. Народні кримськотатарські інструменти. Слухання пісні "Дружба". Створення аплікації за мотивами кримськотатарських орнаментів.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Інформатика. Тема. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Опрацювати матеріал за 19 травня.

Розклад уроків на 20.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Я у світі
Літературне читання. Тема. В. Рутківський "Як римуються рядки". Складання віршів учнями.
1. Переглянь відео - іннтерв'ю з Володимиром Рутківським.

2. Спробуй придумати продовження свого невеликого віршика, як це зробили герої з твору "Як складають вірші".
3. 21 травня - День вишиванки, тому пропоную продовжити мій віршик про вишиванку.
Вишиванка - символ України,
Кожної великої родини ........
4. Склавши вірш, сфотографуй та надішли через Вайбер.
Українська мова. Тема. Повторення вивченого про іменник.
1. Пригадай, що ти вже знаєш про частину мови "Іменник"
2. Виконай тестові завдання, щоб пригадати вивчений матеріал про іменник.
.НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 7422888 (Тест закриється 24 травня о 12.00)

Математика. Тема. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування задач.
1. Пригадай правило ділення іменованого числа на двоцифрове число.
2. Переглянь ще раз приклади. Складене іменоване число треба перевести у просте іменоване.(тобто в одну одиницю вимірювання)



3. Приготуй чернетку. Виконай тестові завдання на повторення.
НАТИСНИ ТУТ - код доступу - 2063092 (Тест закриється 24 травня о 12.00)

Я у світі. Тема. У кожному куточку світу свої традиції та звичаї.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни. - https://sites.google.com/view/petrykina/

Розклад уроків на 19.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (1 група)
Російська мова. Тема. Высказывание на основе жизненного опыта.
  Жизненный опыт (укр. життєвий досвід) - это то, что формируется в процессе жизни. Мы совершаем ошибки, учимся на них и приобретаем опыт. Мы также учимся у других людей и тоже получаем опыт. Жизнь преподаёт нам уроки, и если мы хорошо усваиваем их, то становимся опытнее и мудрее. Опыт невероятно важен в жизни каждого человека. Он помогает правильно оценить любую жизненную ситуацию и определить, как следует вести себя в тот или иной момент. Следовательно, жизненный опыт - это то, что мы знаем, умеем и можем применить, чтобы достичь поставленной цели. 
1. Проработай с. учебника 165-167. Устно выполни упражнение 414.
2. Д/З. Выполни упражнение 419 в тетради.
Природознавство. Тема. Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни.
Математика. Тема. Підсумкова контрольна робота.
1. Сьогодні ви виконаєте останню в цьому році контрольну роботу з математики. Пригадайте правила множення і ділення багатоцифрових чисел, формулу знаходження периметру та площі,  правило знаходження одного з компонентів при розв'язуванні рівнянь.
2.  Пригадай правила оформлення письмових робіт. На якій клітинці починаємо писати, скільки клітинок відступаємо від прикладів, як оформлюємо письмове множення або ділення. Не забудь при розв'язанні дій в задачі  записати пояснення цієї дії. 
3. Приготуй чернетку, олівець, лінійку - вони тобі знадобляться під час роботи.  Виконай спочатку контрольну роботу на чернетці, а лише потім, перевіривши, перепиши на подвійний аркуш у клітинку (починаємо писати відкривши аркуш).
4. Фото роботи обов'язково перешли через Вайбер на перевірку. Бажаю успіхів!!!
              КОНТРОЛЬНА РОБОТА -   НАТИСНИ ТУТ
Інформатика. Тема. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
1. Переглянь відео по темі уроку.
2. Опрацюй відповідні сторінки в підручнику.
3. Виконай тестові завдання з теми.     НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 4351018 (Тест закриється 22 травня о 15.00)
Розклад уроків на 18.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Тема. Володимир Рутківський "Як складають вірші"
1. Опрацюй сторінки підручника 179-183. Прочитай.
2. Прослухай ще раз оповідання В. Рутківського "Як складають вірші"
3. Виконай тестові завдання по темі. НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 101713 (Тест закриється 22 травня о 15.00)
Українська мова. Тема. Тема. Урок розвитку мовлення. Складання тексту-опису за малюнком.
1. Уважно переглянь презентацію до уроку.
2. Уявіть себе у ролі письменника. Спробуйте самостійно написати текст-опис "Соняшник" за малюнком в презентації, спираючись на твори, які надані в презентації.

3. Фото роботи переслати через Вайбер.
Математика. Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулями. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
1. Пригадай правило ділення з остачею на двоцифрове число.
2. Роздивись ще раз правила в таблицях.


2. Виконай тестові завдання по темі. НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 457899 (Тест закриється 22 травня о 15.00)

Розклад уроків на 15.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. Дива навколо нас. Олександр Єфімов "Тут усе є..."
1. Опрацювати сторінки підручника 177 - 178. 
2. Прослухай оповідання О. Єфімова "Тут усе є ..."
3. Виконай тестові завдання по тексту. НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 325790 (Тест закриється 16 травня о 15.00)
Українська мова. Контрольна робота. Мовна тема. Дієслово. Прислівник.
1. Сьогодні ви виконаєте контрольну роботу в тестовому варіанті. На попередніх уроках ви виконували багато різноманітних тестів, вправ, переглядали відео до уроків. Пригадайте вивчений матеріал. Повторіть правила по темам "Дієслово", "Прислівник". Перш, ніж дати відповідь на запитання, подумайте, а тільки потім позначайте відповідь. Будьте уважними!!!
НАТИСНИ ТУТ   
Математика. Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
1. Пригадай алгоритми письмового ділення багатоцифрових чисел. Переглянь попередні відео, таблиці, пригадай вивчені правила.
2. Виконай письмово в зошиті № 1026, № 1027. с. 161. Фото роботи надішли через Вайбер.
Основи здоров'я. Тема. Здоров'я - всьому голова.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни (виконуємо всі завдання)
Трудове навчання. Тема. Художнє оздоблення та дизайн.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни (виконуємо всі завдання)

Розклад уроків на 14.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Літературне читання
4. Мистецтво
5. Інформатика (2 група)
6. Фізкультура
Російська мова. Тема. Контрольная работа. Диктант.
1. Приготовь двойной листочек в линию. Запиши:
  Четырнадцатое мая
          Диктант
           Весна
2. Внимательно послушай текст диктанта. Обрати внимание на словарную работу. В видео диктант записан 7 мая, но мы записываем свою дату.
3. Приготовся написать диктант. Можно ставить видео на паузу. После выполнения контрольной работы, сфотографируй и перешли через Вайбер. Будь внимательным!!!

Природознавство. Тема. Властивості твердих тіл, рідин і газів.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/
Літературне читання. Тема. Ганна Чубач "Найрідніші голоси", Степан Жупанин "Намалюю вітер"
1. Опрацюй сторінки підручника 175-176. Виразно прочитай вірші. Усно дай відповіді на питання. 
2. Прослухай вірш "Найрідніші голоси"
Прослухай вірш "Намалюю вітер" Степан Жупанин

3. Виконай тестові завдання по темі. Зверни увагу! Проходження тесту обмежено до одного разу! Будь уважним!    НАТИСНИ ТУТ
Мистецтво. Тема. Народні інструменти. Слухання пісні "Гуде вітер вельми в полі". 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/
Інформатика. Тема. Складові комп'ютера. 
Опрацювати матеріал за 12 травня.

Розклад уроків на 13.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Я у світі.
Літературне читання. Тема. Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка"
1. Прочитай сторінки підручника 173-174. Усно дай відповіді на запитання.
2. Виконай тестові завдання з теми. НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 456040 (Тест закриється 16 травня о 15.00)
Українська мова. Тема. Узагальнення знань по темі "Прислівник". Повторення про дієслово. Підготовка до контрольної роботи.
1. Уважно пригадай правила, з якими ми познайомилися по темі "Прислівник". Пригадай вивчені правила по темі "Дієслово". По цим двом розділам ми будемо писати контрольну роботу на наступному уроці. 
2. А зараз, щоб повторити свої знання, виконай запропоновані тестові завдання з вивчених тем.
НАТИСНИ ТУТ  - Код доступу - 767268 
НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 982546
(Тести закриються 16 травня о 15.00)
Математика. Тема. Повторення письмового множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Розв'язування задач.
1. Пригадай правила множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа.

2. Приготуй чернетку. Вона тобі знадобиться під час виконання тестових завдань. Будь уважним!  
НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 923167 ( Тест закриється 16 травня о 15.00)
Я у світі. Тема. Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/

Розклад уроків на 12.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (1 група)
 Російська мова. Тема. Контрольная работа. Изложение "Лесные ландыши"
1. Просмотри презентацию к уроку. Будь внимательным! Обрати внимание на памятку " Как написать правильно изложение". Рассмотри словарную работу по тексту, план к тексту.
2. Перед написанием изложения, ещё раз внимательно прочитай текст и вспомни,  какие правила ты перечитал в памятке. 

Природознавство. Тема. Будова речовин.  
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Математика. Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач.
1. Переглянь відео по темі.

2. Виконай № 1011. № 1012 с. 158-159. (Фото роботи надішли на Вайбер)
Інформатика. Тема. Складові комп'ютера.
1. Переглянь відео по темі  уроку.

2. Опрацюй сторінки в підручнику з цієї теми.
3. На закріплення вивченого матеріалу виконай тестові завдання:   НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 437158 (Тест закриється 16 травня о 15.00)

Розклад уроків на 08.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. Урок позакласного читання. Народні легенди.
1. Переглянь навчальний матеріал з теми в презентації. Будьте уважними! Після опрацювання презентації, тобі необхідно буде виконати тестові завдання.

2. Виконай тестові завдання по темі "Народні легенди" - НАТИСНИ ТУТ
Українська мова. Тема. Повторення про прислівник.
1. Пригадай матеріал по темі "Прислівник.
2. Виконай тестові завдання. НАТИСНИ ТУТ - Код доступу 999897 (Тест закриється 10 травня 0 15.00)
Математика. Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь.
1. Переглянь відео.
2. Опрацюй сторінки підручника 157-158. Зверни увагу на правило. 
Д/з. Письмово виконай № 998 
Основи здоров'я. Тема. Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Трудове навчання. Тема. Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення і декорування створених виробів раніше засвоєними техніками.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни

Розклад уроків на 07.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Українська мова
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Контрольная работа. Чтение молча.
1. Прочитай самостоятельно текст. Старайся как можно лучше запомнить его содержание. 
НАТИСНИ ТУТ
Прочитав текст, ответь на контрольные вопросы по тексту. 
НАТИСНИ ТУТ
Природознавство. Тема. Тіла і речовини.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Українська мова. Тема. Уживання прислівників під час побудови текстів.
1. Переглянь відео. Пригадай, що ти знаєш вже про незмінну частину мови  - Прислівник.

2. Виконай тестові завдання з теми. - НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 939336 (Тест закриється 8 травня о 21.00)
Мистецтво. Тема. Вікторина "Мистецькі подорожі"
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Інформатика. Тема. Кодування інформації. 
Опрацювати матеріал за 5 травня.

Розклад уроків на 06.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Я у світі
Літературне читання. Тема. Грицько Бойко "Консультант", Микола Сингаївський "Сміх для всіх"
1. Переглянь навчальне відео.
2. Опрацюй сторінки підручника 172-173. 
3. Виконай тестові завдання з теми. 
НАТИСНИ ТУТ - Код доступу -277492
НАТИСНИ ТУТ -  Код доступу - 436760
 (Зверни увагу! Тести закриються 8 травня о 15.00)
Українська мова. Тема. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.
1. Виконай завдання по темі. НАТИСНИ ТУТ
Математика. Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування рівнянь.
1. Пригадай правила в таблицях.

2. Переглянь навчальне відео по темі уроку.
3. Приготуй чернетку, щоб виконати тестові завдання з теми. Будь уважним!
 НАТИСНИ ТУТ- Код доступу - 933830  
 НАТИСНИ ТУТ - Код доступу - 655799
 (Зверни увагу! Тести закриються 8 травня о 15.00)
Я у світі. Тема. Ти і світ людей. Світ різноманітний.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/
Розклад уроків на 05.05.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (1 група)
Російська мова. Тема. Жанры художественной литературы.
1. Вспомни материал по теме прошлого урока.
2. Просмотри презентацию и подготовся к выполнению тестовых заданий.

3. Выполни тестовые задания. НАТИСНИ ТУТ     
Природознавство. Тема. Віртуальна подорож Україною. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/
Математика. Тема. Повторення. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.Запис периметра і площі.
1. Пригадай правила множення іменованих чисел. 
2. Пригадай правила знаходження периметру та площі геометричних фігур.
 
3. Виконай тестові завдання з теми. Зверни увагу! Проходження тестів обмежено до 1 разу. Будь уважним!   НАТИСНИ ТУТ    +  join.naurok.ua - Код доступу - 938681 (Тест закриється 8 травня 0 15.00) 
           Інформатика. Тема. Кодування інформації.
1. Переглянь відео по темі уроку.
Розклад уроків на 04.05.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Тема. Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним. Галина Малик "Мавпині іменини"
1. Переглянь відео до уроку.

2. Самостійно прочитай вірш "Мавпині іменини" за підручником.
3. Виконай тестові завдання по темі за посиланням - join.naurok.ua  - Код доступу - 143357
(Зверни увагу! Тест закриється 8 травня о 15.00. Будь уважним!)
Українська мова. Тема. Урок розвитку мовлення. Складання тексту-розповіді з елементами опису.
1. Переглянь та виконай завдання до теми уроку. НАТИСНИ ТУТ
Математика. Тема. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.
1. Уважно переглянь пояснення навчального матеріалу. В відео розкривається вирішення № 945 (вирішення задач), а також подано алгоритм виконання множення іменованих чисел.
2. Виконай в зошиті самостійну роботу з відео, якщо за підручником - це № 944 с.150
3. Д/З. Виконати № 949 с. 151  (Перші два приклади з кожного стовпчика). Підготуйся до тестових завдань з теми на наступному уроці. 
                         
                                 ГАРНІ СПОГАДИ!!!!!!
                  





Розклад уроків на 30.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Літературне читання
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Жанры художественной литературы. 
1. Проработай страницы 156-158 учебника.
2. Выполни упражнение 392 (устно)
Природознавство. Контрольна робота по темі " Природа України"
1. Повтори вивчений матеріал по темі.
2. Виконай контрольну роботу НАТИСНИ ТУТ
Літературне читання. Тема. Марія Чумарна "Казка про друга"
1. Пригадай казку Марії Чумарної "Казка про друга".
2. Виконай тестові завдання по темі - join.naurok.ua -   Код доступу - 661374 (Зверни увагу! Тест закриється 1 травня о 15.00. Проходження тесту обмежено до 1 разу. Будь уважним!)
Мистецтво. Тема. Слухання Д. Шостакович "Шарманка". Практична робота. Місто третього тисячоліття.
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Інформатика. Тема. Носії інформації. 
Переглянь матеріал по темі уроку за 28 квітня.

Розклад уроків на 29.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Я у світі
5. Англійська мова
Літературне читання. Тема. Особливий характер вимислу і фантазії. Марія Чумарна "Казка про друга"
1. Познайомся з письменницею Марією Чумарною, переглянь вдео.

2. Послухай уважно "Казку про друга"

3. Прочитай тепер казку виразно вголос у підручнику на с. 166-171. Підготуйся до тестування на наступному уроці.
Українська мова. Тема. Спостереження за роллю прислівників у тексті.
1. Переглянь відео з поясненням вправ 336, 337 з підручника.
2. Виконай тестові завдання за посиланням - join.naurok.ua - Код доступу - 880765 (Зверни увагу! Проходження тесту обмежено до 1 разу! Тест закриється 1 травня о 15.00. Будь уважним!)
Математика. Тема. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач. 
1. Пригадай попередні теми. Повтори таблицю множення. Передивись № 936 за підручником.
2. Виконай  в зошиті № 935, № 937
Я у світі. Тема. Європейський союз. Співтовариство народів Європи. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/

Розклад уроків на 28.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (1 група)
Російська мова. Тема. Выявление характеров действующих лиц, героев литературных произведений.
1. Проработай страницы учебника 150 - 153. 
2. Устно выполни упражнение 379. 
3. Д/з: выполнить упражнение 382 письменно.
Природознавство. Тема. Природнича вікторина. Підготовка до контрольної роботи по розділу "Природа України"
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/)
Математика. Тема. Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на рух. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом.
1. Пригадай правило письмового множення багатоцифрових чисел.

2. Виконай письмове множення в зошиті. Зверни увагу на запис двоцифрового числа під багатоцифровим числом, яке закінчилося на нуль. Будь уважним при виконанні письмової роботи в зошиті.

3. Пригадай правило про дроби.

4. Приготуй чернетку. Вона тобі знадобиться під час проходження тестових завдань. Будь уважним! Проходження тесту обмежено до одного разу! Не поспішай з відповіддю. Виконай математичні дії спочатку на чернетці, а тільки потім познач правильну відповідь в тестах.
Тест закриється 1 травня о 15.00. - join.naurok.ua -  Код доступу - 954803.
Інформатика. Тема. Носії інформації. 
1. Переглянь відео по темі уроку - НАТИСНИ ТУТ

Розклад уроків на 27.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Тема. Урок позакласного читання. Сторінками дитячих журналів.
1. Переглянь матеріал до уроку  НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянь презентацію до уроку. (Прокрути мишкою до кінця презентації)

3. Виконай тестові завдання по темі уроку за посиланням: join.naurok.ua  - Код доступу - 575233 (Зверни увагу! Проходження тесту обмежено до 1 разу! Тест закриється 30 квітня о 15.00. Будь уважним!)
Українська мова. Тема. Урок розвитку мовлення.Складання казки за уявою.
1. Переглянь матеріал до уроку. Виконай завдання по темі уроку - НАТИСНИ ТУТ
Математика. Тема. Письмове множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
1. Зверни увагу! Ми починаємо новий розділ в математиці "Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове".
2. Щоб виконувати розв'язання вправ в цьому розділі, обов'язково пригадай таблицю множення і ділення. 
3. Ми вже знаємо, як виконувати письмове множення багатоцифрових чисел. Ця тема для нас не нова. Все ж таки пропоную передивитися відео та пригадати алгоритм виконання письмового множення багатоцифрових чисел.


4. Опрацюй сторінки підручника 147-148. Зверни особливу увагу на № 921.
5. Виконай д/з за підручником с. 148 № 927

Розклад уроків на 24.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика 
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. Життя і творчість Всеволода Нестайка. В. Нестайко "Шура і Шурко"
1. Переглянь фрагмент відеоуроку. Ознайомся з біографією дитячого письменника Всеволода Нестайка    -НАТИСНИ ТУТ
2. Прослухай оповідання В. Нестайка "Шура і Шурко" - НАТИСНИ ТУТ
3. Прочитай самостійно оповідання за підручником с. 160 -166. Усно дай відповіді на запитання після тексту.
4. Виконай тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua -  Код доступу - 266349 (Зверни увагу! Тест закриється 26 квітня о 15.00. Проходження тесту обмежено до 1 разу. Будь уважним!)
Українська мова. Тема. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. 
 Ми з вами продовжуємо працювати над темою "Однорідні члени речення, які виражені прислівниками." 
1. Пригадай правило про однорідні члени речення. Ще раз опрацюй сторінки підручника 169 - 172.
2. Переглянь відео до теми нашого уроку. Ми знаємо ще з 3 класу, що другорядні члени речення підкреслюються трьома крапками. В 4 класі ми з вами розпочали вивчення, як називаються другорядні члени речення. В нашій темі прислівники - це обставина. З попередніх відеоуроків ти знаєш, як підкреслюється обставина. Нагадаю, це: відривіста лінія з крапкою. 
У відео другорядні члени підкреслюються трьома крапками, але використовуючи вже набуті знання, пригадай, що це буде обставина, і як вона буде підкреслюватися.
3. Виконай вправу 1 з відео у зошиті та тестову роботу, яка наприкінці відео.
4. Д/з - повторити правило с. 169, виконати вправу 338.
Математика. Тема. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.
1. Переглянь відео по темі уроку.

2. Виконай тестові завдання з теми: НАТИСНИ ТУТ 
            (Зверни увагу! Тест можна пройти тільки 1раз! Будь уважним! )
Основи здоров'я. Тема. Звички і здоров'я. Формування звичок.
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни - https://sites.google.com/view/petrykina/
Трудове навчання. Тема. Пап'є - маше. Виготовлення виробу технікою пап'є  - маше.
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
  
Розклад уроків на 23.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Українська мова
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Художественные средства текста.
1. Проработай страницы учебника 153-156.
2. Просмотри правила в презентации, прокрутив мышкой до конца презентации.

3. Выполни упражнение 389 (Б) в тетради.
Природознавство. Тема. Проєкт "Добра справа для природи"
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Українська мова. Тема. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.
1. Переглянь відеоурок по темі:    НАТИСНИ ТУТ  
2. Виконай тестові завдання з теми за посиланням: join.naurok.ua -    Код доступу - 589213
(Зверни увагу! Тест закриється 26 квітня о 16.00)
Мистецтво. Тема. Подорож етапами розвитку технологічних пристроїв. Практична робота. Намалюй свою мрію. 
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Інформатика (2 група). Тема. Пристрої введення та виведення інформації. 
(Опрацювати матеріал до уроку за 21 квітня першої групи)
Розклад уроків на 22.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Я у світі
5. Англійська мова
Літературне читання. Тема. Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"
1. Переглянь відео до теми уроку.

2. Опрацюй сторінки підручника 159-160. Усно дай відповіді на запитання після тексту.
3. Виконай тестові завдання за посиланням join.naurok.ua - Код доступу - 895387 (Зверни увагу! Тест закриється 25 квітня о 16.00)
Українська мова. Тема. Прислівники, близькі і протилежні за значенням.
1. Пригадай правило! 
  Синоніми - це слова, близькі за значенням. Є такі серед прислівників: нелегко, важко; ніжно, лагідно; пильно, уважно.
Серед прислівників також є слова, протилежні за значенням, це - антоніми: сумно-весело; холодно-жарко.
2. Опрацюй сторінки підручника 166-168. Виконай в зошиті вправу  331 на закріплення з теми "Прислівники - антоніми, прислівники-синоніми."
Математика. Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. 
1. Переглянь відео з поясненням вирішення прикладів на ділення, коли в частці є нулі.


2. Опрацюй сторінки підручника 144-145. Виконай  в зошиті № 909. 
Я у світі. Тема. Видатні українці. (Працюємо на сайті Олени Володимирівни)

Розклад уроків на 21.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Фізкультура
5. Інформатика (1 група)
Російська мова. Тема. Художественная литература как хранительница моральных ценностей.
1. На предыдущем уроке мы начали изучать тему "Моральные ценности ". Вспомни, что мы относим к моральным ценностям?
Выполни тестовые задания на повторение по теме: join.naurok.ua - Код доступа - 607136 (Обрати внимание! Тест закроется 25 апреля в 16.00)
2. Сегодня мы продолжаем изучение этой темы.
Прочитай. Как ты считаешь, почему литературу называют хранительницей моральных ценностей?
С художественной литературой человек знакомится в самом раннем детстве. Сначала родители читают нам сказки, стихотворения, рассказы. Подрастая, мы начинаем читать самостоятельно. Мы увлекаемся приключениями героев литературных произведений, вместе с ними путешествуем, радуемся, огорчаемся, любим, сердимся. 
 Литература вобрала в себя опыт и мудрость разных народов. В мифах, преданиях, сказках люди отражали свои представления о добре и зле, о любви и предательстве. Художественные произведения дают нам примеры мужества, благородства, достоинства, рассказывают о победах человека над трусостью, предательством, подлостью. Литература обогащает нас жизненным опытом, которым с нами делятся авторы, развивает в нас чувство красоты, служит проводником в другие эпохи, знакомит с другими народами, раскрывает перед нами сердца людей. Одним словом, делает нас мудрыми.  Художественные произведения живут долго и бережно хранят представления людей о нравственности. 
3. Выполни упражнение 377 на странице 148 учебника. Подумай, чему научила тебя эта притча?
Напомню, притча - это иносказательный рассказ поучительного содержания.
Природознавство. Тема. Заповідні території та охорона природних Карпат і Кримських гір.
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Математика. Тема. Ділення виду 45780:60 і 299600:700. Задачі на рух.
1. Переглянь навчальне відео до теми уроку.
2. Виконай д/з № 898, № 901 с. 143-144 за підручником.
Інформатика. Тема. Пристрої введення та виведення інформації.
1. Переглянь відеоурок з теми НАТИСНИ ТУТ
2. Виконай тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 382994 (Зверни увагу! Тест закриється 25 квітня о 16.00)

Розклад уроків на 17.04.2020 
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я 
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. А. Костецький "Спішу додому"
1. Пригадай відео з минулого уроку читання. Ми почали вивчення нового розділу. На минулому уроці ви ознайомилися з віршем А. Костецького "Мрія". Сьогодні ми продовжуємо знайомитись з його творчістю. 
2. Опрацюй сторінку підручника 158. Прочитай вірш. Дай усно відповіді на запитання. 
3. Виконай тестові завдання по темі за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 892688 (Зверни увагу! Тест закриється 20 квітня о 16.00)
Українська мова. Тема. Прислівники близькі за значенням (синоніми)
1. Переглянь відеоурок за посиланням: НАТИСНИ ТУТ. Будь уважним!
2. Виконай тестові завдання з теми за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 614780
(Зверни увагу! Тест закриється 20 квітня о 16.00)
Математика. Тема. Виконання вправ на закріплення письмового ділення трицифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення.
1. Пригадайте, що нового ви дізналися за цей тиждень? 
А дізналися ви про задачі на пропорційне ділення, навчилися їх розв'язувати двома способами, якщо ж звичайно були уважними під час перегляду відеоуроків. Пригадали, що таке письмове ділення з остачею, як правильно ділити багатоцифрові числа.
2. А зараз перевір свої знання за тиждень, виконавши тестові завдання за посиланням: 
join.naurok.ua - Код доступу - 520861 (Зверни увагу! Тест закриється 20 квітня о 16.00)
Основи здоров'я. Тема. Бажання, можливості, обов'язки. Воля і здоров'я людини. 
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Трудове навчання. Тема. Пап'є-маше. Ознайомлення з технікою пап'є- маше. 
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)

Розклад уроків на 16.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Літературне читання
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Моральные ценности.
1. Прочитай текст. Что нового ты узнал (узнала) из его содержания?
  Бывают ценности материальные - дома, машины, ювелирные изделия, картины и другие дорогие вещи. Но настоящие ценности - духовные. Среди них - доброта, дружба, любовь, уважение, труд, правда и другие. Такие ценности за деньги не купишь. Вот почему по-настоящему богат тот, кто владеет духовными ценностями и может дарить их людям.Истинные ценности народ закрепил в пословицах и поговорках. Например. Где любовь да совет, там и горя нет.
2. Подумай, а какими моральными ценностями обладаешь ты? 
3. Выполни упражнение 371 на с. 146 учебника. Соотнеси между собой русские пословицы с украинскими. Подумай, о каких моральных ценностях в них идёт речь?
Природознавство. Тема. Кримські гори. 
Працюємо на сайті Олени Володимирівни- 
https://sites.google.com/view/petrykina/
Літературне читання. Тема. Вступ до розділу "Світ дитинства в літературі". Анатолій Костецький "Мрія"
 1. Перегляньте відео з вивчення нової теми.


2. Сподіваюся, ви були уважними під час перегляду. Виконали всі завдання, які були вам запропоновані. Ще раз опрацюйте сторінки підручника 155-157.
3. А на закріплення, виконай тестові завдання з теми за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 462446 (Зверни увагу! Тест закриється 19 квітня о 14.00)
Мистецтво. Тема. Танцювальні ритми. Сучасна танцювальна композиція. Споглядання різновидів орнаменту. Практична робота. Створення особистого орнаменту.
Працюємо на сайті Олени Володимирівни
Інформатика ( 2 група). Тема. Передавання інформації.
Опрацювати матеріал по темі за 14.04. (першої групи)

Розклад уроків на 15.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Я у світі
5. Англійська мова
Літературне читання. Тема. Контрольна робота. Робота з літературним твором.
1. Пригадай, як ми проводили роботу з літературним твором під час уроків літературного читання.
2. Виконай роботу на подвійному аркуші.  НАТИСНИ ТУТ
Українська мова. Тема. Контрольна робота. Диктант.
1. Шановні учні! Сьогодні Ви виконаєте контрольну роботу, а саме диктант. Незважаючи на те, що ви знаходитесь не в школі, ми виконуємо з вами всі види контрольних робіт. 
2. Пригадайте правила яких ми дотримуємось під час написання диктанту.
3. Уважно прослухайте аудіодиктант, який має назву "Липень".
4. Зверніть увагу на словникову роботу, яка подається перед початком написання диктанту. Будьте уважні!
5. Маленька підказка: в диктанті зустрінуться: 1 речення - окличне, 1 - питальне.
6. Якщо налаштувалися на роботу, тоді на подвійному аркуші запишіть:
                                                     П'ятнадцяте квітня
                                                              Диктант
                                                              Липень

7. Бажаю Вам успіхів! Будьте уважними!

Математика. Тема. Порівняння задач на пропорційне ділення. Письмове ділення з остачею на круглі числа.
1. Переглянь відео. Пригадай, які це задачі на пропорційне ділення. Будь уважним! 
2. В уроці пояснюється про два способи вирішення таких задач, наведено порівняння задач такого виду, вирішення таких задач виразом. 

3. Опрацювати сторінки підручника 141-142. Виконати в зошиті № 891,  № 892 (3, 4 стовпчики)
Я у світі. Тема. Україна і світ. 
Опрацьовуємо матеріал на сайті Олени Володимирівни: 
https://sites.google.com/view/petrykina/

Розклад уроків на 14.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Інформатика (1 група)
5. Фізкультура 
Російська мова. Тема. Контрольная работа. Работа с литературным произведением "Трусиха"
1. Выполни контрольную работу на двойном листочке в линию. Перейди по ссылке: 
https://drive.google.com/file/d/1TOJzIGzAm2E20n1y6VfrJOoFsj2ZGonk/view?usp=sharing
Природознавство. Тема. Гори Карпати. 
Виконуємо завдання на сайті Олени Володимирівни, нагадую посилання:
https://sites.google.com/view/petrykina/
Математика. Тема. Письмове ділення трицифрових чисел на круглі двоцифрові числа з остачею.
1. Переглянь відео до теми уроку. Намагайся запам'ятати алгоритм ділення з остачею на круглі двоцифрові числа.
2. Виконай тестові завдання з теми за посиланням: join.naurok.ua  - Код доступу - 871921
(Зверни увагу! Тест закриється 17 квітня о 16.00)
Інформатика. Тема. Передавання інформації. 
1. Переглянь відеоурок з теми за посиланням. Будь уважним!
https://www.youtube.com/watch?v=cPnEByIMmfY
 Переглянувши, закріпи свої знання виконавши тестові завдання з теми "Передавання інформації" за посиланням :  join.naurok.ua -  Код доступу - 812400 ( Зверни увагу! Тест закриється 19 квітня  0 12.00)

Розклад уроків на 13.04.2020
1. Літературне читання
2.Українська мова
3.Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Тема. Підсумковий урок за темою "Літературні казки зарубіжних письменників"
1. Пригадай, які казки зарубіжних письменників ти прочитав в сьомому розділі підручника.
Повторивши вивчений матеріал, виконай тестові завдання на закріплення своїх знань з теми за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 123436
 (Зверни увагу! Тест закриється 15 квітня о 16.00)
Українська мова. Тема. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами)
1. Шановні учні! Ми з вами розпочинаємо вивчення нової частини мови "Прислівник".
2. Уважно передивіться відеоурок за посиланням:
 https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M
 В робочому зошиті складіть інтелектуальну карту "Прислівник", яку подає вчитель. 
3. Особливу увагу під час перегляду відеоуроку зверніть на те правило, на які питання відповідає та яким членом речення виступає прислівник.
4. В зошиті виконайте тестову роботу, яка є наприкінці відео. Якщо все вірно, у вас повинно вийти слово, яке ви запишете в зошиті.
5. Опрацювати сторінки підручника 165-66. 
6. Д/з виконати вправу 325, а також тестові завдання за посиланням: 
join.naurok.ua  - Код доступу - 526778 
(Зверни увагу! Тест закриється 15 квітня о 16.00)
Математика. Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. 
1. Опрацюй сторінки підручника 139-140. Зверни увагу на № 868. (Пояснення правила ділення з остачею).
2. Д/з виконай № 875. 

Розклад уроків на 10.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання
Літературне читання. Тема. Життя і творчість Джанні Родарі. Казка "Дорога, що нікуди не вела"
1. Переглянь відеоурок по темі. Виконуй всі завдання з відео. (усно)
https://www.youtube.com/watch?v=61wbaQhcKuk
2. Прочитай казку "Дорога, що нікуди не вела" в підручнику с. 151-153.
3. Виконай тестові завдання за посиланням:  join.naurok.ua - Код доступу - 957450 
     (Зверни увагу! Тест закриється 13 квітня о 12.00)
Українська мова. Тема. Закріплення знань з теми "Дієслово"
1. Доопрацюй матеріал з теми "Дієслово" Перевір чи всі роботи по цій темі ти виконав. Якщо ні - допрацюй!
Математика. Тема. Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні"
1. Опрацюй сторінку підручника 138. Пригадай правила. 
2. Виконай тестові завдання з теми за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу - 497189
(Зверни увагу! Тест закриється 13 квітня о 12.00)
Основи здоров'я. Тема. Повага і самоповага. 
(Опрацьовуємо матеріал на сайті Олени Володимирівни)
Трудове навчання. Тема. Аплікація з тканини та ґудзиків. 
(Доробити практичну роботу. Створення власної аплікації. Фото надіслати.)

Розклад уроків на 09.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Фізкультура
4. Мистецтво
5. Українська мова
6. Інформатика (2 група)
Російська мова. Тема. Контрольная работа. Языковая тема по теме "Правописание"

1. Выполни работу на двойном листочке в линию, перейдя по ссылке:
https://drive.google.com/file/d/1O1NuWvQFoaTJ4gEeW4L-MGnOgo6Kt80Q/view?usp=sharing
Природознавство. Тема. Степ. 
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни:https://sites.google.com/view/petrykina/)
Мистецтво. Тема. Веснянки. Слухання: веснянки та гаївки у виконанні фольклорних колективів. Виконання караоке пісні "Вийди, вийди Іванку!" Символи землі, води, сонця, що використовуються в декоративно-прикладному мистецтві.
(Працюємо на сайті Олени Володимирівни)
Українська мова. Тема. Узагальнення знань по темі "Дієслово".
1. Пригадай вивчені правила по темі "Дієслово". Виконай тестові завдання на закріплення знань з теми "Дієслово- самостійна частина мови" за посиланням:
join.naurok.ua - КОД ДОСТУПУ - 258139 (Зверни увагу! Тест закриється 11 квітня о 12.00)
Інформатика (2 група). Тема. Перетворення інформації.
1. Переглянути відео до уроку за 07.04.2020. 

Розклад уроків на 08.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Я у світі
5. Англійська мова
Літературне читання. Урок позакласного читання. "Академія Пана Ляпка"
1. Ознайомитися з уривками твору зарубіжних письменників:  "Академія Пана Ляпка"
 (Підручник "Сонячні вітрила"  ( хрестоматія для позакласного читання) с. 93 - 96.
Українська мова. Тема. Урок розвитку мовлення. Складання тексту на тему "Моє місто"
1. Переглянь матеріал до уроку за посиланням та виконай поставлені завдання: 
Математика. тема. Множення багатоцифрових чисел. Задачі на пропорційне ділення.
1. Пригадай матеріал з теми. Виконай тестові завдання "Задачі на пропорційне ділення" за посиланням: join.naurok.ua   - КОД ДОСТУПУ - 929055
(Зверни увагу! Тест закриється 10 квітня о 12.00)
Я у світі. Тема. Свята нашої держави. 
                       (Працюємо на сайті Олени Володимирівни) 

 Розклад уроків на 07.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4. Інформатика
5. Фізкультура
Російська мова. Тема. Написание слов с удвоенными согласными в корне. Перенос слов с удвоенными согласными. 
1. Просмотри видеоурок по теме.

2. Проработай страницы учебника 135 - 139. Выполни тестовые задания по теме, а также письменные упражнения в тетради. 
https://docs.google.com/forms/d/1YNjwfj7ju0tgf99mq8RNTFurLzUSGK-s6pPCMOF-gBE/edit?usp=drive_web
Природознавство.Тема. Лісостеп.
(опрацьовуємо матеріал на сайті Олени Володимирівни за посиланням:  https://sites.google.com/view/petrykina/
Математика. Тема. Знаходження добутку виду 2400*30 усним і письмовим способом. Розв'язування задач.
1. Виконай тестові завдання на перевірку знань з попередньої теми "Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа" за посиланням: 
join.naurok.ua - КОД ДОСТУПУ - 383551 
( Зверни увагу! Тест закриється 9 квітня о 12.00)
2. Опрацюй сторінки підручника 136-137. Виконай № 847.
Інформатика. Тема. Перетворення інформації. (переглянути) (переглянути)


Розклад уроків на 06.04.2020
1. Літературне читання.
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура
Літературне читання. Тема. Г.К. Андерсен "Гидке каченя" (продовження). Позитивні та негативні персонажі в казці.
1. Пригадай прочитану казку "Гидке каченя"
2. Виконай тестові завдання "Позитивні та негативні персонажі в казці" за посиланням:  join.naurok.ua - КОД ДОСТУПУ - 677191  
                    ( Зверни увагу! Тест закриється 8 квітня о 12.00)

Українська мова. Тема. Контрольна робота. Списування. 
1. Запиши текст на подвійному аркуші в лінію. 

Математика. Тема. Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.
1. Передивись відеоурок з поясненням теми та розкриттям вирішення номерів за підручником: № 841, №842, №843 за посиланням:
2. Опрацюй сторінки підручника 136 - 137. Виконай № 848 в зошиті.

                                         
   
Розклад уроків на 03.04.2020
1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Основи здоров'я
5. Трудове навчання

Літературне читання. Тема. Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Г. К. Андерсен "Гидке каченя"

1. Переглянь відео про життя та творчість Ганса Крістіана Андерсена. Переглянь відео "Гидке каченя."(наведи мишкою на посилання нижче)
2. Опрацюй сторінки підручника 143 -150.
3. Виконай тестові завдання з теми  Г. К. Андерсен "Гидке каченя"за посиланням:
join.naurok.ua   - КОД ДОСТУПУ - 672934
  (Зверни увагу! Тест закриється 6 квітня о 12.00)

Українська мова. Тема. Повторення вивченого про дієслово. 

1. Переглянь відеоурок по темі за посиланням нижче:
2. Пригадай ще раз вивчені правила з теми.
3. Виконай тестові завдання з теми "Повторення про частину мови дієслово"за посиланням:
join.naurok.ua  - КОД ДОСТУПУ - 836598
 (Зверни увагу! Тест закриється 8 квітня о 12.00)

Математика. Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Розв'язування задач на знаходження дробу від числа.

1. Переглянь відеоурок з теми "Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа"

2. Опрацюй сторінки підручника 134 - 135. 
3. Виконай д/з з попереднього відеоуроку, а також № 829.
4. Закріпи свої знання з теми, виконавши тестові завдання за посиланням:
join.naurok.ua - КОД ДОСТУПУ - 526582

(Зверни увагу! Тест закриється 6 квітня о 12.00)


Основи здоров'я. Тема. Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість.
( виконуємо завдання на сайті Олени Володимирівни: нагадую посилання:

Трудове навчання. Тема. Аплікація з тканини та ґудзиків.  

(виконуємо завдання на сайті Олени Володимирівни)

Розклад уроків на 02.04.2020
1. Російська мова
2. Природознавство
3. Фізкультура
4. Мистецтво
5. Літературне читання
6. Інформатика (2 група)

Російська мова. Тема. Обозначение непроизносимых согласных звуков в корне слова.

1. Выполни тест на проверку знаний по теме предыдущего урока "Написание Ъ, Ь перед Я,Ю, Е, Ё, И по ссылке:

 join.naurok.ua - КОД ДОСТУПА - 756286

2. Просмотри видеоурок по новой теме. Будь внимательным.
3. Проработай страницы учебника 132-134. Выполни тестовые задания  по теме урока, перейдя по ссылке:
4. Выполни в тетради упражнение 339 (А)

Природознавство. Тема. "Чому ліси називають легенями планети" 

Опрацьовуємо матеріал по темі на сайті асистента вчителя Петрикіної О. В.за посиланням:

                                                  https://sites.google.com/view/petrykina/

Мистецтво.Тема. Слухання пісні "Писанки". Споглядання репродукцій. Створення писанки.

(Опрацьовуємо матеріал по темі на сайті асистента вчителя Петрикіної О.В. за попереднім посиланням)

Літературне читання. Тема. О. Пушкін. Казка про царя Салтана" ( продовження) 

1. Ще раз перечитай уривки з казки О. Пушкіна "Казка про царя Салтана". Дай відповіді на запитання





                                                         

 Інформатика (2 група). Тема. Інформація та повідомлення. (перегляд відеоуроку за 31.03)

Розклад уроків на 01.04.2020

1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Я у світі  
Літературне читання. Тема. Життя і творчість Олександра Пушкіна. О. Пушкін "Казка про Царя Салтана" (уривки)

1. Передивись відео про життя та творчість Олександра Пушкіна за посиланням:
2. Опрацюй сторінки підручника 136 -142. Прочитай уривки з казки. Дай відповіді на поставленні питання (усно)
3. Передивись аудіоказку "Казка про Царя Салтана" за посиланням:

2. Українська мова. Тема. Дієслова на -ся (сь). Літературна вимова і правопис.

1. Переглянь відеоурок по темі "Дієслова на -ся (сь) обов'язково за посиланням: 
2. Опрацюй сторінки підручника по темі 160 - 162.
3. Виконай тестові завдання за посиланням:  join.naurok.ua  -  Код доступу 188890

     (Зверни увагу! Тест закриється 6 квітня о 12.00)

4. Виконай вправу у зошиті  318.

Математика. Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.

1. Переглянь відеоурок по темі:
2. Опрацюй сторінки підручника 133-134.
3. Виконай у зошиті письмово д/з з  відеоуроку.

Я у світі. Тема. Культурна спадщина народу.


Культура – духовні і матеріальні надбання, створені народом протягом всієї історії.

Спадщина – майно і цінності, які після закінчення життя людини переходять у власність когось іншого.

Культурна спадщина – це духовні і матеріальні надбання, що передавались з покоління в покоління українським народом.

1. Опрацювати сторінки підручника 123-126. Передивись відео про об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО.


2. Виконай відповідні сторінки з теми у робочому зошиті.



Розклад уроків на 31.03.2020

1. Російська мова
2. Природознавство
3. Математика
4.Інформатика
5. Фізкультура

Російська мова. Тема. Написание ъ, ь перед я, ю, е, ё, и.

1. Проработай страницы учебника по теме 129-131.
2. Просмотри видеоурок по теме.
3. Выполни тестовые задания по теме, перейдя по ссылке, а также упражнение 332 (А) в тетради.

Природознавство.Тема. Природні зони України. 

1. Опрацюй сторінки підручника 132-134 з теми.
2. Переглянь відеоурок по темі "Природні зони України."

3. Виконай тестові завдання з теми за посиланням. Опрацюй відповідні сторінки з теми в робочому зошиті.

Математика. Тема. Контрольна робота по темі "Дроби" (виконай роботу на подвійному аркуші в клітинку)

                                                     Тридцять перше березня
                                                          Контрольна робота
                                                                   Завдання
1. Запиши числа дробами. (1 бал)
Одна восьма, дві третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев’ятих.

2. Запиши дроби у порядку зростання (2 бали):
1/6 ; 1/2 ; 1/10 ; 1/8 ; 1/3 ; 1/5 ; 1/4 ; 1/7 .
                                                               Вирази
3. Знайди 3/5 від 4725 (1 бал)

4. Обчисли (2 бали).
5074 – 4902 : 6 + 100
                                                               Задача
5. Розв’яжи задачу. (3 бали)
До супермаркета привезли 300 кг картоплі. Третину картоплі продали першого дня, а решту розфасували в пакети, по 4 кг кожний. Скільки вийшло пакетів з картоплею?
                                                              Завдання
6. Побудуй прямокутник зі сторонами 10 см і 2 см. Чому дорівнюють 1/3 його периметра і 7/10 його площі?       (2 бали)

Інформатика. Тема. Інформація та повідомлення.

1. Переглянь відео до теми уроку. Намагайся запам'ятати основний матеріал по темі.


 Розклад уроків на 30.03.2020

1. Літературне читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Англійська мова
5. Фізкультура

Літературне читання. Тема. Життя і творчість Олени Пчілки. О. Пчілка "Котова наука"

1. Переглянь відео про життя і творчість Олени Пчілки за посиланням: 
2. Опрацюй сторінки підручника 121-123.Прочитай байку. Дай відповіді на запитання (усно)
3. Виконай тестові завдання з теми за посиланням:

Українська мова. Тема. Вправи на визначення часу та числа дієслів.

1. Пригадай правила про змінювання дієслів за часами та числами.
2. Передивись відео до теми уроку.
3. Виконай тестові завдання з теми за посиланням, а також вправи у зошиті.
4. Виконай вправу з теми на платформі LearningApps за посиланням:

Математика. Тема. Множення на розрядні числа. Розв'язування задач, що включають знаходження числа за його дробом та дробу від числа.

1. Опрацювати сторінки підручника 132-133. Переглянь відео до уроку.

2. Пригадай вивчений матеріал про дроби.


3.  Виконай тестові завдання за посиланням, а також письмові вправи у зошиті.




Математика. Тема. Дроби. Знаходження дробу від числа та числа за його частиною. (виконати завдання до 23.03)

1. Переглянь відео. Пригадай вивчений матеріал про дроби в 3 класі.

2. Ознайомся з теоретичним матеріалом з теми.

Якщо ціле яблуко поділити на дві рівні частини і взяти одну таку частину, то вона називається половина.
Половина від цілого називається одна друга частина (записується 1/2).
При поділі цілого на три рівні частини одна частина називається одна третя, або третина (записується 1/3). 
Кожну з чотирьох рівних частин цілого називають однією четвертою, або четвертиною (чвертю) (записується 1/4). 
Числа виду 1/2, 1/3, 1/4, називають дробами. 
Число над рискою –  чисельник дробу.  
Число під рискою –  знаменник дробу.
Знаменник дробу показує, на скільки рівних частин поділено ціле, а чисельник показує, скільки таких частин узято.

З дробовими числами можна виконувати різні арифметичні дії: додавати, віднімати, множити, ділити.
Ціле містить дві половини або три третіх частини, або чотири чверті, або п'ять п'ятих, або десять десятих і т. д. (1 = 2/2 = 3/3 = 4/4 = ...)
Якщо чисельник дробу дорівнює його знаменнику, то дріб дорівнює числу 1.
Приклад. Ціле яблуко містить дві половини 2/2.

Порівняння дробів з однаковими знаменниками.
З двох дробів, у яких однакові знаменники, більшим буде той дріб, у якого чисельник більший, а меншим той дріб, у якого чисельник менший.
Приклад. 1/5 < 4/5 

Порівняння дробів з однаковими чисельниками.
З двох дробів, у яких однакові чисельники, більшим буде той дріб, у якого знаменник  менший, а меншим той дріб, у якого знаменник більший.
Приклад. 5/3 < 5/2

Знаходження дробу від числа.
Щоб знайти дріб від числа, треба число поділити на знаменник і результат помножити на чисельник.
Приклад. У 4-А класі навчається 28 учнів. Дівчаток є 3/4 від усіх учнів. Скільки дівчаток навчається в 4-А класі?
Розв'язання.
28 : 4 • 3 = 21 (уч.) - дівчаток у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 21 дівчинка.

Приклад. У 4-А класі навчається 28 учнів. Дівчаток є 3/4 від усіх учнів. Скільки хлопчиків навчається в 4-А класі?
Розв'язання.
1 спосіб.
1) 28 : 4 • 3 = 21 (уч.) - дівчаток у 4-А класі.
2) 28 - 21 = 7 (уч.) - хлопчиків у 4-А класі.
2 спосіб.
1) 4 - 3 = 1 (частина) - частин від усіх учнів припадає на хлопчиків.
2) 28 : 4 • 1 = 4 (уч.) - хлопчиків у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 21 дівчинка.

Знаходження числа за його дробом.
Щоб знайти число за значенням його дробу, треба це значення поділити на чисельник і результат помножити на знаменник.
Приклад. 21 учень становить 3/4 від усіх учнів. Скільки всього учнів навчається в 4-А класі?
Розв'язання.
21 : 3 • 4 = 28 (уч.) - учнів у 4-А класі.
Відповідь: у 4-А класі навчається 28 учнів.

3. Виконай тестові завдання за посиланням.

https://docs.google.com/forms/d/1eaq8JMG0O5YjZl1KtEoGDBa7S7vhHQJ6rlYXwIS5xP8/edit



Літературне читання. Тема. Леонід Глібов. Байка "Зозуля і Півень" (виконати завдання до 23.03)

1. Ознайомитися з біографією Леоніда Глібова.


Леонід Глібов. Цікаві факти з життя

Леонід Іванович Глібов народився 21 лютого (5 березня) 1827 у селі Веселий Поділ Хорольського повіту в родині управителя маєтків магнатів Родзянків. Початкову освіту він здобув дома за допомогою матері,.

Літературна доля Глібова була визначена ще в дитинстві. Коли Льолику — так його називали тоді — виповнилося 7 років, мати Орина Гаврилівна почала вчити хлопця грамоти. У день святого Наума — покровителя творчості — помолилася, показала перші чотири літери та нагодувала кашею. У народі 14 грудня вшановували пророка Наума – покровителя розуму, знань і доброчинства.  У давні часи навчальний процес розпочинався взимку – 1 грудня за старим стилем (14 – за новим). То була найзручніша пора здобувати освіту для сільських дітей. Бо, найосновніші сільськогосподарські роботи вже було завершено. А тому вважалося, що саме в день Наума добре починати вчитися: «наука на ум піде». 

Жили на Полтавщині. Батько Леоніда Глібова працював управителем кінських табунів у поміщика Порфира Родзянка. Той узяв на себе обов'язок піклуватися про Льолика. Хлопцеві було доручено доглядати квітник при маєтку. За це його називали "квітчастим королем". "Родзянко був із тих стародавніх справжньо-освічених панів, що, не глядячи на свою заможність і московське виховання, не цурався рідних звичаїв,   а 1840р. вступив до Полтавської гімназії, де почав писати вірші і де виходить його перша збірка російською мовою «Стихотворения Леонида Глебова» (1847).

 Л. Глібов був хворобливою дитиною, що позначалося на його успіхах у навчанні.  Хвороба серця й астма підірвали здоров’я Леоніда Івановича. Втративши зір, він продовжував писати під лінійку з лупою. За п’ять днів до смерті поет продиктував близькому приятелеві останню байку «Огонь і Гай», якій судилося стати своєрідним заповітом байкаря. Залишив Глібов великий доробок: байки, пісенно-ліричні твори, вірші-загадки з відгадками, акровірші, які дуже подобаються дітям.

2.  Прослухай байку "Зозуля і Півень"



3. Виконай завдання.













3. Виконай тестові завдання за посиланням.




Літературне читання. Тема. Неля Шейко-Медведєва. "Лисиця, що впала з неба" (виконати завдання до 25.03.)


 Друже, тобі, можливо, доводилося бувати в театрі. І твори, за 'якими розігруються вистави — п'єси, ти вже читав.
         Пригадай, чим п'єса відрізняється від оповідання?

У п'єсі наводяться переважно слова дійових осіб. Щоб читачі краще уявляли, де відбуваються події, що роблять та як виглядають герої, автор дає окремі примітки.
         Ти прочитаєш п'єсу-казку на дві дії «Лисиця, що впала з неба». Цей твір написала українська письменниця Неля Шейко-Медведєва. Вона народилася у місті Бориславі на Львівщині, закінчила Львівський університет. Зараз живе у Києві.
Її твори залюбки читають молодші і старші діти.
П'єса-казка створена за мотивами українських
та російських народних казок. У ній швидко змінюються події, героїв легко розпізнати за мовленням і вдачею.

Тема: казка про простодушного, довірливого Вовка, та хитру, злодійкувату Лисицю.

 Ідея: торжество добра над злом, правди над брехнею. Схвалюється працьовитість, засуджується лінь, підступність.

Головна думка: як не хитруй, як не обманюй, а правда рано чи пізно відкриється.


     Підготуйся до читання п'єси вголос, самостійно опрацюй твір вдома за частинами та виконай тестові завдання.

                                                 Завдання


І. 

1. Спочатку розглянь, як побудовано твір.

2. Хто дійові особи в п'єсі-казці?

3. Як описано їхній зовнішній вигляд?

4. Які примітки дає автор? Скільки дій  у п'єсі?

ІІ. Розглянь ілюстрацію. Виберіть уривок із п'єси, який найточніше описує зображуване.




ІІІ. Виконай тестові завдання за посиланням



Українська мова. Тема. Дієслово. Неозначена форма дієслова. (виконати до 25.03.)

1. Переглянь відео до теми. Намагайся запам'ятати основні правила. 

2. Розглянь правила в таблицях. Вивчи їх напам'ять.



3. Виконай тести за посиланням та письмові вправи у зошиті.

https://docs.google.com/forms/d/1YMUh7I_VmHRVomR07Tqv62fuCOStKAqDOalaR9I7uX4/edit?usp=drive_web



Українська мова. Дієслово. Час дієслів. (виконати завдання до 27.03)

1. Переглянь відео. Намагайся запам'ятати основні правила про час дієслів.

Переглянь відеоурок " Дієслова теперішнього і майбутнього часу" за посиланням: (обов'язково)

2. За таблицями - схемами ще раз повтори правило про час дієслів.

3.  Виконай  2 тестові завдання за посиланнями, а також письмові вправи у зошиті. 



https://docs.google.com/forms/d/1oVhHbVa_QV8xJLkbrRHCDr7R8C8l377sG6EFESjqA4g/edit



Математика. Тема. Задачі, які включають знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням дробу. (виконати завдання до 27.03.)

1. Пригадай попередній матеріал з теми. Ще раз пригадай вивчені правила.




2. Виконай тестові завдання з теми за посиланням та письмові  завдання у зошиті.

https://docs.google.com/forms/d/1deq_qxcCrZWY5FmUmbIAmSPn44Vz1-ctnWB91sl9k-8/edit


Природознавство. Тема. Мішані ліси України. (виконати завдання до 27.03)

1. Прочитати сторінки підручника 134 -138.  Переглянь презентацію до теми за посиланням:        https://drive.google.com/file/d/1ObPzSR3jaQq9X96tLcwhFHhbdc9c3hui/view




2. Виконай тестові завдання з теми "Мішані ліси" за посиланням: 


3.  Підготуй повідомлення (оформити на форматі А4) на тему:  " Чому ліси називають "Легенями планети?"


  Я у світі. Тема. Правопорушення. Відповідальність за правопорушення. (виконати завдання до 27.03)

1. Ознайомся з матеріалом з теми.

ПРАВОПОРУШЕННЯ
Життя змусило людей установити безліч різних правил, які керують стосунками між людьми. Ми зустрічаємось із ними на кожному кроці. Але існують правила, обов’язкові для всіх громадян країни, ким би вони не були — дорослі чи діти, робітники чи селяни, вчителі чи учні, пішоходи чи пасажири. Це такі правила, що встановлюють порядок у всій державі, правила, за якими живе держава, обов’язки кожного громадянина та його права. Ці правила затверджує найвища влада в країні, а в нашій країні — Верховна Рада України. Називаються такі правила державними законами. 

          Які правила порушують діти? До яких наслідків це може призвести?

Перед тим, як здійснити якийсь учинок, ти, напевно, запитуєш себе, чи можна так робити? Вагаючись, ти пригадуєш, чого тебе вчили, співвідносиш свої дії з правилами поведінки в суспільстві. У тебе є два шляхи: виконувати ці правила або порушувати їх. Опинившись перед вибором, ти прислухаєшся до свого внутрішнього голосу – совісті.
Пам’ятай:
Обираючи вчинок, ти обираєш і наслідки, до яких він призводить.
Усі знають, що не можна битися, брехати, брати чужі речі, кривдити інших людей. Проте одні дотримуються цих правил, а інші – ні. Тобто хтось дослухається до своєї совісті, а хтось вирішив її не слухати.
Розгляньмо приклад. Якийсь хлопчик звик битися й не хоче виправлятися. Такий забіяка має бути готовий до неприємних наслідків. Або його провчить хтось сильніший, або будуть уникати більш слабкі. Крім того, у бійці він може покалічити людину, а за це йому доведеться відповідати. У даному випадку хлопчик вчиняє правопорушення – тобто порушення правил. Кожне суспільство встановлює свої закони для громадян. І своєю поведінкою хлопець – забіяка порушує закони України. Він не виконує свої обов’язки громадянина: “Не посягати на права й свободи, честь і гідність інших людей”, а також порушує права іншої людини: “Кожна людина має право на захист честі й гідності”.
Якщо людина порушує закони держави, то її карають. Як саме – визначає суд. Більшість людей не порушують закони, і зовсім не тому, що бояться покарання. Від негідних учинків їх застерігає внутрішній голос – совість. Вони знають, що душевний спокій і лад із самим собою – найголовніше.
Коли тобі пропонують зробити щось протиправне, умій відмовитися! Нікому не дозволено примушувати тебе порушувати закон.
Розгляньте малюнки. Чому хлопчик каже «Ні»?
Зрячу, духовну частину людини називають совістю. Ця духовна частина людини, совість, діє так само, як стрілка компаса. Стрілка компаса рухається з місця лише тоді, коли той, хто несе її, сходить з того шляху, який вона вказує. Так само і з совістю: вона мовчить, поки людина робить те, що повинна. Та варто людині зійти зі справжнього шляху – і совість показує людині, куди і наскільки вона збилася… “
                                                                                Григорій Сковорода
Розгляньте малюнки. Які права людини порушують діти?
Тепер я думаю, що ти знаєш, що правопорушення – це вчинки, які завдають шкоди іншим людям.

2. Переглянь відеоурок до теми.


3. Виконай тестові завдання з теми "Правопорушення" за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1vG8UCfkX_aw5ds8jixJ5DhI7C8Jw26uKr6xNr5b95Lw/edit


Основи здоров'я. Тема. Безпека пішоходів. Сигнали регулювальника. (виконати завдання до 03.04)

Шановні діти! Багато з вас ходять до школи самостійно, без дорослих, тому ви всі повинні пам’ятати такі правила: шлях до школи вибирайте найбезпечніший, на якому менше переходів через вулицю чи дорогу. Коли йдете вулицями міста, будьте обережними! Не поспішайте! Йдіть тільки правим боком тротуару, чи узбіччям. Не виходьте на проїзну частину вулиці чи дороги. Проходячи повз ворота, будьте особливо обережні! З воріт може виїхати автомобіль. Переходь вулицю тільки по пішохідних переходах. Перед тим, як переходити вулицю, подивіться ліворуч. Якщо проїзна частина вільна йдіть. Дійшовши до середини вулиці, зупиніться. Тепер подивіться праворуч. Якщо проїзна частина вільна, продовжуйте перехід. Якщо вулиця регулюється світлофором, обов’язково зверніть увагу на його кольори. Всі ми є пішоходами, тому повинні знати правила переходу вулиці і дотримуватися цих правил.
Часто, за відсутністю світлофорів дотримуватися правил дорожнього руху допомагає регулювальник. 
Регулювальник - це працівник поліції, який виконує регулювання правил дорожнього руху у форменому одязі за допомогою жезла і свистка.

2. Розглянь сигнали регулювальника в малюнках. Намагайся їх запам'ятати.

Положення 1
Регулювальник дорожнього руху стоїть обличчям до вас. Руки його опущені донизу. Іноді буває, що в нього руки розведені по сторонах, чи може бути зігнута перед грудьми права рука жезлом вліво.
  Рух заборонено в усі сторони. Це положення регулювальника означає червоний сигнал світлофора.
Положення 2
   Регулювальник знову стоїть обличчям до вас, але його права рука, що тримає жезл, витягнута вперед, тобто до вас.
 Рух заборонено прямо, а направо – рух дозволено. Це положення регулювальника означає червоний сигнал світлофора із зеленою стрілкою праворуч, з тією лише різницею, що в даному випадку вам не треба поступатися дорогою машинам, що їдуть зліва і пішоходам.
Положення 3
Рука регулювальника з жезлом піднята вгору. При цьому він стоїть до вас будь-яким  боком.
 Цей жест означає, що зараз зміниться основне положення на перехресті. Таке положення означає «Увага!» і жовтий сигнал світлофора.

Положення 4
Регулювальник руху стоїть правим боком до вашої машини з витягнутою вперед рукою з жезлом:
  Рух на всі боки заборонено. Такий сигнал, як і в положенні 1, означає червоне світло світлофора.
Положення 5 і  6
   Регулювальник дорожнього руху стоїть спиною до вас. Руки його можуть перебувати в різних позиціях.

 Рух в усі сторони забороняється, що б він не показував жезлом і руками. Цей жест також означає червоне світло світлофора.
Положення 7
 Регулювальник руху стоїть лівим боком до вашої машини, а його руки опущені донизу, витягнуті по сторонах або зігнуті і притиснуті до грудей.
  Ці жести показують, що можна їхати прямо або направо, спочатку пропустивши пішоходів. Такий сигнал означає зелене світло світлофора, але із забороною лівого повороту.
                                            Положення 8
Регулювальник стоїть до вас лівим боком з витягнутою вперед рукою з жезлом.
  Дозволяється їхати у будь-якому напрямку: направо, наліво, прямо, а також розвертатися. Цей сигнал регулювальника означає зелене світло світлофора.
   Не треба боятися регулювальника – він ваш помічник!

3. Виконай письмово роботу в робочому  зошиті с. 43 -46 , а також тестові завдання з теми за посиланням: 

https://docs.google.com/forms/d/1vuI4OsQaQlWl_GurJS-hh5ki1HqkKkeI16wSkuUzal8/edit?usp=drive_web

4. Виконати вікторину з теми на платформі   https://learningapps.org/

https://learningapps.org/join/q26gix53 

(приєднуємося до класу за цією ссилкою)

Немає коментарів:

Дописати коментар