2 клас ІІ семестр
Контрольна робота №6. Аудіювання
Горіх
Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Інна їх
дуже полюбляла.
Один волоський горіх Інна загубила на подвір’ї. Горобці примітили згубу і зразу
підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто
твердою.
Ледачий голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня –
голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.
Підійшов до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й
пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.
Так і лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я
опустився грак. Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук!
Мовляв, відчиняйся!
Шкаралупка не піддавалася.
Тоді грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового
будинку та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку. Шкаралупка
тільки хрусь – і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та
позирає, чи не загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.
(150
слів)
За Є. Шморгуном
1.
Що загубила дівчинка на подвір’ї?
А
Гроші
Б Сумку
В
Горіх
2.
Хто першим примітив згубу?
А
горобці;
Б Голуб;
В Грак
3. Чому голуб не
виклював горіха?
А Був не
голодний;
Б Був
ледачий
В Був розумний
4. Що зробив з
горіхом кіт?
А
З’їв;
Б
Понюхав;
В Забрав
5 Як звали дівчинку, що
загубила горіх?_____________________
6. Яка пташка виявилася
найрозумнішою?_______________________________
7. Грак підняв горіх вище
сусідньої багатоповерхівки і ____________________________
___________________________________________________________________________
8. З’єднай частинки.
Горобці
лінивий
Голуб
кмітливий
Грак
цікаві
Немає коментарів:
Дописати коментар